Praktijkvoorbeelden
Tools
Bronnen
Lees- en luistertips
Activiteiten
Blogs
Berichten
Overige informatie
Inloggen
Registreren
Home
Pedagogische Kennisbasis
Bibliotheek
Wetenschappelijke bronnen
Praktijkvoorbeelden
Publicaties
Onderzoeken
Kernwoorden
Pedagogische kaders & curriculum
Tools đź”’
PiB
Actueel
Berichten
Blogs
Lees- en luistertips
Agenda
Georganiseerde evenementen
Relaties
Netwerk Belanghebbenden
Overzicht betrokkenen
Onze investeerders!
Over ons
Over het Expertisecentrum
Werkwijze
Team
Investeren in kwaliteit
Ook bijdragen?
Oprichting
Privacyverklaring
Contact
Contact
Age of Peers and Early Childhood Development.
WETENSCHAPPELIJKE BRON
Child Care Quality in The Netherlands Over the Years: A Closer Look
WETENSCHAPPELIJKE BRON
Classroom Age Composition and Developmental Change in 70 Urban Preschool Classrooms
WETENSCHAPPELIJKE BRON
Do Stability of Care and Teacher–Child Interaction Quality Predict Child Outcomes in Early Head Start?
WETENSCHAPPELIJKE BRON
Does mixing age groups in early childhood education settings support children’s language development?
WETENSCHAPPELIJKE BRON
Een taakverdeling voor structuur op de verticale groep
Effects of the Caregiver Interaction Profile Training on Caregiver–Child Interactions in Dutch Child Care Centers: A Randomized Controlled Trial
WETENSCHAPPELIJKE BRON
Factors influencing childcare workers’ promotion of physical activity in children aged 0–4 years: A qualitative study
WETENSCHAPPELIJKE BRON
Groepsoverstijgend clusteren van kinderen
Praktijkvoorbeeld
Horizontale en verticale groepen in kinderopvangcentra: Verkennend onderzoek naar de voor- en nadelen op basis van literatuurstudie en raadpleging van deskundigen.
WETENSCHAPPELIJKE BRON
Klaar voor gebruik: scharen op kindhoogte
Praktijkvoorbeeld
Kwaliteit van de babyopvang in Nederland: Gecombineerde metingen 2017-2019
WETENSCHAPPELIJKE BRON
Maak de groep klein
Praktijkvoorbeeld
Met pedagogisch medewerkers in gesprek over de verticale groep
Proefschrift: Exploring childcare spaces. Young children’s exploration of the indoor play space in center-based childcare
WETENSCHAPPELIJKE BRON
The impact of childcare-group situational age composition on caregiver-child interactions
WETENSCHAPPELIJKE BRON