Registreren
Verlengen
Home
Pedagogische Kennisbasis
Bibliotheek
Wetenschappelijke bronnen
Praktijkvoorbeelden
Kernwoorden
Actueel
Berichten
Blogs
Boekentips
Agenda
Georganiseerde evenementen
Relaties
Netwerk Belanghebbenden
Overzicht betrokkenen
Over ons
Over het Expertisecentrum
Werkwijze
Team
Ook bijdragen?
Oprichting
Privacyverklaring
Contact
Contact
Kernwoorden
Zoek via kernwoorden wetenschappelijke bronnen en prakijkvoorbeelden met hetzelfde thema.
“Kijk eens wat ik kan!” Sociale praktijken in de interactie tussen kinderen van 4 tot 8 jaar in de buitenschoolse opvang
WETENSCHAPPELIJKE BRON
Bankgesprek
Praktijkvoorbeeld
Boerderij en dino’s
Praktijkvoorbeeld
Caregiver involvement in infant peer interactions: Scaffolding in a social context
WETENSCHAPPELIJKE BRON
Daniel Stern: Microanalysis and the Empirical Infant Research Foundations
WETENSCHAPPELIJKE BRON
Dicht bij de baby
Praktijkvoorbeeld
Examining the role of teacher presence and scaffolding in preschoolers’ peer interactions
WETENSCHAPPELIJKE BRON
Explicit reasoning, creativity and co-construction in primary school children’s collaborative activities
WETENSCHAPPELIJKE BRON
Measuring interaction skills of caregivers in child care centers: Development and validation of the Caregiver Interaction Profile Scales
WETENSCHAPPELIJKE BRON
Meespelen in een spel dat al gespeeld wordt
Praktijkvoorbeeld
Probleembesprekingen met samenwerkende kleuters
WETENSCHAPPELIJKE BRON
Training early childhood educators to promote peer interactions: Effects on children's aggressive and prosocial behaviors
WETENSCHAPPELIJKE BRON
Two-to-three-year-old children's interactions with peers in child-care centres: Effects of spatial distance to caregivers
WETENSCHAPPELIJKE BRON
Use and development of speech acts in different contexts in preschool classrooms
WETENSCHAPPELIJKE BRON
Using a group‐centered approach to observe interactions in early childhood education
WETENSCHAPPELIJKE BRON