Praktijkvoorbeelden
Tools
Bronnen
Lees- en luistertips
Activiteiten
Blogs
Berichten
Overige informatie
Inloggen
Registreren
Home
Pedagogische Kennisbasis
Bibliotheek
Wetenschappelijke bronnen
Praktijkvoorbeelden
Publicaties
Onderzoeken
Kernwoorden
Pedagogische kaders & curriculum
Tools đź”’
PiB
Actueel
Berichten
Blogs
Lees- en luistertips
Agenda
Georganiseerde evenementen
Relaties
Netwerk Belanghebbenden
Overzicht betrokkenen
Onze investeerders!
Over ons
Over het Expertisecentrum
Werkwijze
Team
Investeren in kwaliteit
Ook bijdragen?
Oprichting
Privacyverklaring
Contact
Contact
“Kijk eens wat ik kan!” Sociale praktijken in de interactie tussen kinderen van 4 tot 8 jaar in de buitenschoolse opvang
WETENSCHAPPELIJKE BRON
Activity settings and daily routines in preschool classrooms: Diverse experiences in early learning settings for low-income children
WETENSCHAPPELIJKE BRON
Activity settings in toddler classrooms and quality of group and individual interactions
WETENSCHAPPELIJKE BRON
Effects of the Caregiver Interaction Profile Training on Caregiver–Child Interactions in Dutch Child Care Centers: A Randomized Controlled Trial
WETENSCHAPPELIJKE BRON
Measuring interaction skills of caregivers in child care centers: Development and validation of the Caregiver Interaction Profile Scales
WETENSCHAPPELIJKE BRON
Pedagogische kwaliteit in de kinderopvang: Doelstellingen en kwaliteitscriteria
WETENSCHAPPELIJKE BRON
The impact of childcare-group situational age composition on caregiver-child interactions
WETENSCHAPPELIJKE BRON