Praktijkvoorbeelden
Tools
Bronnen
Lees- en luistertips
Activiteiten
Blogs
Berichten
Overige informatie
Inloggen
Registreren
Home
Pedagogische Kennisbasis
Bibliotheek
Wetenschappelijke bronnen
Praktijkvoorbeelden
Publicaties
Onderzoeken
Kernwoorden
Pedagogische kaders & curriculum
Tools 🔒
PiB
Actueel
Berichten
Blogs
Lees- en luistertips
Agenda
Georganiseerde evenementen
Relaties
Netwerk Belanghebbenden
Overzicht betrokkenen
Onze investeerders!
Over ons
Over het Expertisecentrum
Werkwijze
Team
Investeren in kwaliteit
Ook bijdragen?
Oprichting
Privacyverklaring
Contact
Contact
Early childhood education and care in the Netherlands. Quality, curriculum, and relations with child development
WETENSCHAPPELIJKE BRON
Effecten van kinderopvang op de cognitieve en sociaal-emotionele ontwikkeling van kinderen
WETENSCHAPPELIJKE BRON
Kwaliteit van de babyopvang in Nederland: Gecombineerde metingen 2017-2019
WETENSCHAPPELIJKE BRON
Ontwikkelingen in de kwaliteit van de Nederlandse kinderdagopvang, peuteropvang, buitenschoolse opvang en gastouderopvang op basis van de gecombineerde metingen 2017 -2019
WETENSCHAPPELIJKE BRON
The impact of childcare-group situational age composition on caregiver-child interactions
WETENSCHAPPELIJKE BRON